tisdag 9 april 2013

En vecka närmare

Redan andra veckan i april och mässan närmar sig med stormsteg. Har under två veckors tid setat och klurat på uppbyggnaden av de 18kvm jag kommer ställa ut på, hur jag ska skapa den rätta miljön och få till en säljande och snygg monter. Inte alls lätt för en nybörjade utan erfarenhet mer än att själv ha besökt mässor. En helt annan femma då jag inte direkt ha lagt någon tankeverksamhet åt hur dem byggt utan snarare åt dem snygga varorna.
Men äntligen har jag kommit fram till 3 olika byggstenar och kommer sedan bygga efter det. Har fått fatt på en del riktigt snygga erbjudanden till er kunder som kommer och jag börjar sy ihop allt i huvudet och på papperet. Hoppas bara att det fungerar i verkligeheten!
Mässan går alltså av stapeln helgen den 27-28 april mellan kl. 10-16 i Behrn Arena, Örebro. Idagsläget är ca 140 företag inbokade i de olika inriktningarna.
Kommer bli så roligt!

Idag kom det även in lite nytt till butiken och mer kommer det!



 
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar