onsdag 8 maj 2013

Trädgårdsdax

Ja nu är väl våren äntligen här på riktigt! Min trädgård blommar i alla fall för fullt och jag älskar det.
En av de bästa tiderna på året tycker jag om man räknar bort mina pollenbesvär förstås!

Jag har fyllt på i butiken med lite trädgårdsaker. Bl.a de ni ser nedanför här!








 
I morgon är det ju ledig dag och jag hoppas på sol och värme! Hade tänkt plantera lite grönsaker i växthuset och se till att mina tomatplantor kommer dit.
 
OCH för er alla som älskar mjukglass som jag gör så har nu Arla kommit med en mix så man kan göra mjukglass själv hemma! Yummi! Låter helt fantastiskt i mina öron! Måste se till att köpa en till helgen och testa!
 
Bildkälla: Arla.se
 
Önskar er alla en riktigt härlig Kristi Himmelfärdsdag!
/T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar